Asit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
decompile açıktır daha önce de forumda yazmıştım dll leri şifrelemedim hususi olarak açık bırakılmıştır... sadece merağı olan ve biraz çaba sarfeden görsün diye..

sistemi kulananlar kurdukları adresleri yazarlarsa yada tarafımıza mail atarlarsa seviniriz.. kimseden para istemiyoruz bunun için ...
şu anda test amaçlı kurdum siteyi asıl siteme geçince adresi pm atarım

hiç uğraştırmasanızda direk .cs dosyaları alsak olmaz mı

bu arada ürün sayfası pasif durumda galiba