• 13-01-2011, 08:39:44
    #64
    Çok güzel paylaşım olmuş harika Ellerine sağlık teşekkürler
  • 13-01-2011, 11:08:48
    #65
    Lovalace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tek tek yazdım deme ? tabloları oluşturduktan sonra prosedurleri kendi oluşturan program var elimde istersen verebilirim ben 90 tane prosedur yazmıştım çıldırıodum 401 i düşünemiyorum
    ilginize teşekkür ederim gene kendi yazmış olduğum programım var proceduresleri oluşturmak ve kütüphane yapmak için hem classları hemde proceduresleri yazıyor..

    aşağıdaki bağlantıdan programı inceleyebilirsin.. ücretsiz olarak dağıtmaktayım..
    http://www.baymyo.com/Kullanici/Habe...5-bf2232af6f49

    kullandığınız programın isimini öğrenebilirmiyim..

    en az 100 tanesi tarafımdan yazılmıştır.. kullandığım programı yazanda ben olduğum için hepsini ben yazmış sayılırım demi
  • 13-01-2011, 12:56:01
    #66
    Üyeliği durduruldu
    Script Ücretsiz Ama İndirme Üyelik İstiyor Bu Nasıl iş
    Elinize Sağlık Ama Üyelik ile kim uğraşır yani ücretsiz deyipte üyeliği ön plana getirmek mantıklı değil.
  • 13-01-2011, 13:02:04
    #67
    bogart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Script Ücretsiz Ama İndirme Üyelik İstiyor Bu Nasıl iş
    Elinize Sağlık Ama Üyelik ile kim uğraşır yani ücretsiz deyipte üyeliği ön plana getirmek mantıklı değil.
    üyeliğe sanki para istiyormuşuz gibi, üyelikte ücretsizdir bu arada farkedemediyseniz hatırlatmak isterim. neden üyelik var onu üye olanlar iyi bilir ilk haberi onlar alıyor.. mail ile güncelleme bilgisi gönderiyoruz..

    nasıl bileceğiz kimin kullandığını..
  • 13-01-2011, 13:04:57
    #68
    Üyeliği durduruldu
    sizde haklısınız.
    güzel bi çalışma bu php convert edilebilirmi acaba?
  • 13-01-2011, 13:05:18
    #69
    bogart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Script Ücretsiz Ama İndirme Üyelik İstiyor Bu Nasıl iş
    Elinize Sağlık Ama Üyelik ile kim uğraşır yani ücretsiz deyipte üyeliği ön plana getirmek mantıklı değil.
    Adamlar o kadar emek harcamış, ücretsiz dağıtıyor. Sen kalkıp niye üye oluyoruz diyorsun.
  • 13-01-2011, 13:08:43
    #70
    Üyeliği durduruldu
    denizci88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamlar o kadar emek harcamış, ücretsiz dağıtıyor. Sen kalkıp niye üye oluyoruz diyorsun.
    Ücretsiz İse indirme linki göremedim üyelik sistemi ile kimin indirdiğini bilmelerini sağlayan sistem üyelik sistemi yapılmış ben emeğe saygısızlık etmedim neden üyelik var diye merak edip sordum suçmu?
  • 13-01-2011, 13:12:37
    #71
    bogart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretsiz İse indirme linki göremedim üyelik sistemi ile kimin indirdiğini bilmelerini sağlayan sistem üyelik sistemi yapılmış ben emeğe saygısızlık etmedim neden üyelik var diye merak edip sordum suçmu?
    indirme linki yazının altında sarı indir yazılı buton yazıyı okumanızı tavsiye ederim..

    yazı içerisinde videolu anlatım bağlantı adresi bulunmakta


    sevgilerimle...
  • 13-01-2011, 13:13:19
    #72
    bogart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretsiz İse indirme linki göremedim üyelik sistemi ile kimin indirdiğini bilmelerini sağlayan sistem üyelik sistemi yapılmış ben emeğe saygısızlık etmedim neden üyelik var diye merak edip sordum suçmu?
    Est. suç değil ama ortada da bir emekleri var. Karşılığında da sadece üyelik istemekteler. Bence böyle bir script için düşük bir bedel.