denizci88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamlar o kadar emek harcamış, ücretsiz dağıtıyor. Sen kalkıp niye üye oluyoruz diyorsun.
Ücretsiz İse indirme linki göremedim üyelik sistemi ile kimin indirdiğini bilmelerini sağlayan sistem üyelik sistemi yapılmış ben emeğe saygısızlık etmedim neden üyelik var diye merak edip sordum suçmu?