Lovalace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tek tek yazdım deme ? tabloları oluşturduktan sonra prosedurleri kendi oluşturan program var elimde istersen verebilirim ben 90 tane prosedur yazmıştım çıldırıodum 401 i düşünemiyorum
ilginize teşekkür ederim gene kendi yazmış olduğum programım var proceduresleri oluşturmak ve kütüphane yapmak için hem classları hemde proceduresleri yazıyor..

aşağıdaki bağlantıdan programı inceleyebilirsin.. ücretsiz olarak dağıtmaktayım..
http://www.baymyo.com/Kullanici/Habe...5-bf2232af6f49

kullandığınız programın isimini öğrenebilirmiyim..

en az 100 tanesi tarafımdan yazılmıştır.. kullandığım programı yazanda ben olduğum için hepsini ben yazmış sayılırım demi