bogart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretsiz İse indirme linki göremedim üyelik sistemi ile kimin indirdiğini bilmelerini sağlayan sistem üyelik sistemi yapılmış ben emeğe saygısızlık etmedim neden üyelik var diye merak edip sordum suçmu?
indirme linki yazının altında sarı indir yazılı buton yazıyı okumanızı tavsiye ederim..

yazı içerisinde videolu anlatım bağlantı adresi bulunmakta


sevgilerimle...