calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şu anda test amaçlı kurdum siteyi asıl siteme geçince adresi pm atarım

hiç uğraştırmasanızda direk .cs dosyaları alsak olmaz mı

bu arada ürün sayfası pasif durumda galiba
evet onları ücretsiz içerisine katmadık sistem moduler yapı biraz incelediğinizde kavrarsınız diğer projelerimizi bekleyin.. Mayıs ayından sonra yeni projeler ile gene karşınızda olacağız..

SourceCode kısımına gelince sana bir ipucu baymyo.com adresinden Child Apprentices programını indir ve SQL Server'e bağlan tüm tabloları seç.. kaynak kod oluştur... kütüphane kısımını oluşturmuş olursun..