• 30-11-2009, 15:21:10
    arkadaslar scripti bende kurdum.hersey guzel yalnız yorum ekleyınce ve sılınce yonlenmede hata verıyor.
    örnegın yorumu yazdıktan sonra yorumunuz eklendı dıyor,yönlenırken sizteadı.com/.htm yazıyor halıyle 404 hatası verıyor.yardım edermısınız
  • 30-11-2009, 16:12:06
    Üyeliği durduruldu
    VaLeNTiNuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaslar scripti bende kurdum.hersey guzel yalnız yorum ekleyınce ve sılınce yonlenmede hata verıyor.
    örnegın yorumu yazdıktan sonra yorumunuz eklendı dıyor,yönlenırken sizteadı.com/.htm yazıyor halıyle 404 hatası verıyor.yardım edermısınız
    Fonksiyonlar klasöründe video-Fonksiyonlar.php dosyasını text editör ile aç

    header("refresh: 2; url=".$SiteUrl.$seovideo.".htm");
    kodu bulunan satırları

    header("refresh: 2; url=".$_SERVER['HTTP_REFERER']);
    bu kodla değiştir.
  • 30-11-2009, 16:19:16
    Üyeliği durduruldu
    asrxus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    esenler botunu denedim fakat kategori linkini ekleyim ara dediğimde sanki esenlerdizi.php sayfasına yeni girmişim gibi boş sadece arama kutucuğunun olduğu sayfa açılıyor botu bi kontrol edermisin rica etsem
    kontrol ettim çalışıyor.

    esenlerdizi sitesinde kategorilerde sayfa başına 50 video listelediği için botun videoları çekmesi uzun sürebilir.
  • 30-11-2009, 17:22:26
    scriptin yorumlar konusunda çok açığı var bence biraz üstüne düşülmeli
  • 30-11-2009, 18:19:21
    Üyeliği durduruldu
    ChatLakTurK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kontrol ettim çalışıyor.

    esenlerdizi sitesinde kategorilerde sayfa başına 50 video listelediği için botun videoları çekmesi uzun sürebilir.
    üstad bende ara dediğimde aynı sayfa tekrar geliyor ve sayfanın sol alt köşesinde bitti yazıyor :S

    Bu arada scriptin yapımında, düzenlenmesinde ve yayınlanmasında emeği geçen herkese teker teker teşekkür ederim. Emeğiniz gerçekten görmezden gelinemez...
  • 30-11-2009, 21:27:18
    Üyeliği durduruldu
    asrxus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstad bende ara dediğimde aynı sayfa tekrar geliyor ve sayfanın sol alt köşesinde bitti yazıyor :S

    Bu arada scriptin yapımında, düzenlenmesinde ve yayınlanmasında emeği geçen herkese teker teker teşekkür ederim. Emeğiniz gerçekten görmezden gelinemez...

    Bende temanın renkleriyle oynadım isteyen olursa buradan paylaşabilirim.
    ben senin sitende denedim şimdi sorun yok gözüküyor.

    hangi tarayıcıda deniyorsun? acaba tarayıcıdan farkediyor olabilir mi?

    ben firefoxta sorunsuz çalıştırıyorum.
  • 30-11-2009, 23:51:02
    Üyeliği durduruldu
    ChatLakTurK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben senin sitende denedim şimdi sorun yok gözüküyor.

    hangi tarayıcıda deniyorsun? acaba tarayıcıdan farkediyor olabilir mi?

    ben firefoxta sorunsuz çalıştırıyorum.
    özürdilerim çalıştırdıktan sonra buraya yazmayı unuttum arkadaşlar çağırınca çıkmak durumunda kaldım. evet çalışıyor sorunsuz olarak teşekkürler ilginden ötürü...
  • 30-11-2009, 23:54:41
    Üyeliği durduruldu
    asrxus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özürdilerim çalıştırdıktan sonra buraya yazmayı unuttum arkadaşlar çağırınca çıkmak durumunda kaldım. evet çalışıyor sorunsuz olarak teşekkürler ilginden ötürü...
    Estağfurullah, rica ederim.

    Kolay gelsin.
  • 01-12-2009, 02:48:38
    Üyeliği durduruldu
    google reklamı yerleştirilmiyo panelden sorun nedir ?