üstad bende ara dediğimde aynı sayfa tekrar geliyor ve sayfanın sol alt köşesinde bitti yazıyor :S
Bu arada scriptin yapımında, düzenlenmesinde ve yayınlanmasında emeği geçen herkese teker teker teşekkür ederim. Emeğiniz gerçekten görmezden gelinemez...
Bende temanın renkleriyle oynadım isteyen olursa buradan paylaşabilirim.
ben senin sitende denedim şimdi sorun yok gözüküyor.
hangi tarayıcıda deniyorsun? acaba tarayıcıdan farkediyor olabilir mi?
ben firefoxta sorunsuz çalıştırıyorum.