• 26-11-2009, 12:40:22
    Üyeliği durduruldu
    TEŞEkürler gerçekten çok güzel bir script
  • 26-11-2009, 16:54:03
    en üsttekini indirsek yetiyor dimi düzenlemeler felan en üstteki linke eklenmiş durumdamı?
  • 26-11-2009, 17:24:47
    CLoniSt_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    botlarda sorunmu var kullanan arkadaşlar beni bu konuda bilgilendirirseniz çok makbule geçer.
    diziizleyelim botu aktif ve çalışıyor.

    chelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en üsttekini indirsek yetiyor dimi düzenlemeler felan en üstteki linke eklenmiş durumdamı?
    evet sadece en üstteki dosyayı indirmeniz yeterli.
  • 26-11-2009, 20:49:02
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar ben botu çalıştıramadım adresi yazıorum
    http://siteadı.com/bot/diziizleyelim.php
    diye
    sayfa açılıyor
    çekecem adresi de yazıorum ama bir türlü bot çalışmıor sadece beyaz sayfa çıkıyor
  • 26-11-2009, 21:04:28
    tebrikler güzel olmuş.
  • 26-11-2009, 23:16:59
    Üyeliği durduruldu
    GameBoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Warezdir arkadaşlar, söylemiş olayım.
    Arkadaşım senin kafanmı güzel? neye göre W.arez dedin?

    bana bir örneğini gösterirmisin bunun?

    benim yaptığım şeyin W.arez olduğunu neye dayanarak söylüyorsun?
  • 26-11-2009, 23:20:13
    kirsehirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar ben botu çalıştıramadım adresi yazıorum
    http://siteadı.com/bot/diziizleyelim.php
    diye
    sayfa açılıyor
    çekecem adresi de yazıorum ama bir türlü bot çalışmıor sadece beyaz sayfa çıkıyor
    Botun bağlantı ayarlarını girdiniz mi?

    Dizleri çekmek için adres kısmına videoların kategori adresini yazmanız gerekiyor.
  • 27-11-2009, 11:04:30
    logo yanı reklam kodu eklediğimiz zaman videoların 7. partından itibaren tıklanmıyor eski sürümde bu hata yok ama onu yüklediğimizde explorerde header 2 kez çıkıyor.

    bu sorunu çözebilirmisiniz rica etsem.
  • 27-11-2009, 11:12:35
    Üyeliği durduruldu
    eNCeLaDuSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    logo yanı reklam kodu eklediğimiz zaman videoların 7. partından itibaren tıklanmıyor eski sürümde bu hata yok ama onu yüklediğimizde explorerde header 2 kez çıkıyor.

    bu sorunu çözebilirmisiniz rica etsem.
    bende o tip bir sorun yok ama?

    demoya baktım şimdi mesela 8. parta rahatlıkla tıklayabiliyorum.

    bana bu tip sorun olan bir örnek site adresi yollayabilirmisiniz özel mesajla?