• 20-11-2009, 14:07:46
    Üyeliği durduruldu
    CiciHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biliyorum geçen forum sitene baktığımda yarısını fuub.netten yarısını r10.netten yarısını ordan burdan calarak tema yapmıştın ama şimdi değiştirmişsin
    fuub.net adını bile duymadım o tema vbulletin sitelerinde yayında olan bir temadır!Araştırmadan İftira Atmayınız

    bizahmet.tk

    Domain bu Dener Misiniz Arkadaslar Giriliyormu?
  • 20-11-2009, 14:28:05
    Üyeliği durduruldu
    Footer Tamamen Eski haline Cevirdim!

    Herhangi Bir Saygısızlık Yaptıysam konu Sahibinden Özür Dilerim
  • 20-11-2009, 15:05:37
    Arkadasim Konu sahibi Istediginizi yapabilrisiniz SATMAMAK harici diyor Yani Footer i istedigin gibi yaparsin FAKAT TASARIM WEEPkaldirma yeter )
  • 20-11-2009, 15:34:09
    eklenen videoların 7 ve sonraki partlarına tıklanamıyor bu neden kaynaklanıyor ?

    demo da böyle bir sorun

    http://www.dizisayfasi.com bakabilirsiniz.
  • 20-11-2009, 16:16:37
    Üyeliği durduruldu
    eNCeLaDuSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eklenen videoların 7 ve sonraki partlarına tıklanamıyor bu neden kaynaklanıyor ?

    demo da böyle bir sorun

    http://www.dizisayfasi.com bakabilirsiniz.
    Bende Tıklanıyor ?

    http://video.wmfrm.net/heroes-sezon-...olum-91/1.html
  • 20-11-2009, 17:26:14
    Üyeliği durduruldu
    yusuf14 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadasim Konu sahibi Istediginizi yapabilrisiniz SATMAMAK harici diyor Yani Footer i istedigin gibi yaparsin FAKAT TASARIM WEEPkaldirma yeter )
    aynen arkadaşın dediği gibi.

    Alıntı
    Tüm Hakları Saklıdır.
    Tasarım: uNFearLesS
    bu şekilde bişey yapmadığınız sürece istediğinizi yapın.

    Dikkat ederseniz ben bana ait olmayan hiçbirşeye dokunmadım ve tek tek belirttim.

    Sizde bu konuda saygılı olursanız sevinirim.
  • 20-11-2009, 21:11:50
    eNCeLaDuSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eklenen videoların 7 ve sonraki partlarına tıklanamıyor bu neden kaynaklanıyor ?

    demo da böyle bir sorun

    http://www.dizisayfasi.com bakabilirsiniz.
    aynı soun bendede vardı. script güncellenince olusan bir hata scriptin ilk yayınlandıgı hali varsa elinde onu at ftpye düzelir
  • 20-11-2009, 22:15:19
    Kardeş ben kurdum scripti herşey düzgün fakat kategoriler http://siteismi/kategori1 seklinde aciliyor fakat tıklayınca kategori1 i bulamadigi icin 404 veriyor sorun nedir ?
  • 21-11-2009, 03:23:30
    Üyeliği durduruldu
    footerda tasarım: weep yazısını silmeyen arkadaşlara teşekkür ediyorum, silenleride Allaha havale ediyorum