yusuf14 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadasim Konu sahibi Istediginizi yapabilrisiniz SATMAMAK harici diyor Yani Footer i istedigin gibi yaparsin FAKAT TASARIM WEEPkaldirma yeter )
aynen arkadaşın dediği gibi.

Alıntı
Tüm Hakları Saklıdır.
Tasarım: uNFearLesS
bu şekilde bişey yapmadığınız sürece istediğinizi yapın.

Dikkat ederseniz ben bana ait olmayan hiçbirşeye dokunmadım ve tek tek belirttim.

Sizde bu konuda saygılı olursanız sevinirim.