• 21-11-2009, 16:14:42
    CiciHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uNFearLesS Küçüklüğünü daha çok öne sürme -rep vermişin işlememiş bile -rep verme sebebinde altta yazıyo ben silverim kimin verdiğini görüyorum ve report edecem şimdi

    'Neden -Rep Veriyorsun! '

    rep to rep yasak kuralları oku ondan sonra r10da konulara yazmaya başla
    arkadasım sen çokmu büyüksün burda büyüklük taslıyorsun senin yasında 15-16 mı neydi adam kaldırmış özür diliyor sanki tasarımı sen yapmış gibi hala konuşuyorsun al bende -rep verdim saygısılıgından ötürü benide repot et
  • 21-11-2009, 17:56:47
    CiciHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Msnde Benim yerimde sen konuşsaydın anlardın



    Konuyu uzatmak istemiyorum
    (bişey dicekseniz ö.m atın)
    konuyu uzatmak istemiyorsan yazma anlıyorum yaşın ufak ama bari olgun bir ergen olarak davran.!!
  • 21-11-2009, 21:07:32
    www yazmadan açılmıyordu hata nereden kaynaklanıyormuş ? @CiciHosting
  • 21-11-2009, 21:47:20
    rTaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı soun bendede vardı. script güncellenince olusan bir hata scriptin ilk yayınlandıgı hali varsa elinde onu at ftpye düzelir
    Sorunu hallettim hocam eski sürümü yüklemem gerek kalmadı.

    Yönetim panelinden reklam kodlarını kaldırdım ve sorun çözüldü.
  • 21-11-2009, 22:12:29
    CiciHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen zeytin burnunda mısın ?
    orada büssürü akrababm var
    +
    Bişey yazacak olan pm atsın lütfen konuya daha fazla yazmak istemiyorum
    +
    Site kuruldu

    Bişeyi Kuramadı konuyu uzattı !
    ben ZEYTİNBURNUNDAYIM Açık adres vereyimmi benimi dövdürtçen 14 yasında çoçuksun saygılı ol realde bu lafları sergileme hiç ederler seni
  • 21-11-2009, 22:26:27
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar yeterince ayıp olmadı mı?

    Nerden baksanız 2 - 3 sayfa sizin tartışmanızla geçiyor?

    Aranızdan biri ya büyüklük yapsın ve sussun, yok büyüklük yapamayız derseniz sizden ricam tartışmanıza özelde devam edin.
  • 22-11-2009, 07:41:48
    OnurStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben ZEYTİNBURNUNDAYIM Açık adres vereyimmi benimi dövdürtçen 14 yasında çoçuksun saygılı ol realde bu lafları sergileme hiç ederler seni
    sadece belki tanıyorumdur diye sordum hemen öyle anlama :S
    ChatLakTurK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar yeterince ayıp olmadı mı?

    Nerden baksanız 2 - 3 sayfa sizin tartışmanızla geçiyor?

    Aranızdan biri ya büyüklük yapsın ve sussun, yok büyüklük yapamayız derseniz sizden ricam tartışmanıza özelde devam edin.
    Ben Susuyorum onlar susmuyor Özür diliyorum
    (konuşmak isteyen ö.m mesajlarımı siliyorum)
  • 22-11-2009, 23:09:22
    Fevkalade
  • 23-11-2009, 04:56:55
    Ben bu scriptte sayaç kodu çalıştıramadım, kod eklediğim zaman footer kısmı hiç görünmüyor. Bu sorunu nasıl çözebiliriz ?