ben ZEYTİNBURNUNDAYIM Açık adres vereyimmi

benimi dövdürtçen 14 yasında çoçuksun saygılı ol realde bu lafları sergileme hiç ederler seni
sadece belki tanıyorumdur diye sordum hemen öyle anlama :S
Arkadaşlar yeterince ayıp olmadı mı?
Nerden baksanız 2 - 3 sayfa sizin tartışmanızla geçiyor?
Aranızdan biri ya büyüklük yapsın ve sussun, yok büyüklük yapamayız derseniz sizden ricam tartışmanıza özelde devam edin.
Ben Susuyorum onlar susmuyor Özür diliyorum
(konuşmak isteyen ö.m mesajlarımı siliyorum)