uNFearLesS Küçüklüğünü daha çok öne sürme -rep vermişin işlememiş bile -rep verme sebebinde altta yazıyo ben silverim kimin verdiğini görüyorum ve report edecem şimdi
'
Neden -Rep Veriyorsun! '
rep to rep yasak kuralları oku ondan sonra r10da konulara yazmaya başla
arkadasım sen çokmu büyüksün burda büyüklük taslıyorsun senin yasında 15-16 mı neydi adam kaldırmış özür diliyor sanki tasarımı sen yapmış gibi hala konuşuyorsun al bende -rep verdim saygısılıgından ötürü benide repot et