VaLeNTiNuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaslar scripti bende kurdum.hersey guzel yalnız yorum ekleyınce ve sılınce yonlenmede hata verıyor.
örnegın yorumu yazdıktan sonra yorumunuz eklendı dıyor,yönlenırken sizteadı.com/.htm yazıyor halıyle 404 hatası verıyor.yardım edermısınız
Fonksiyonlar klasöründe video-Fonksiyonlar.php dosyasını text editör ile aç

header("refresh: 2; url=".$SiteUrl.$seovideo.".htm");
kodu bulunan satırları

header("refresh: 2; url=".$_SERVER['HTTP_REFERER']);
bu kodla değiştir.