arkadaslar scripti bende kurdum.hersey guzel yalnız yorum ekleyınce ve sılınce yonlenmede hata verıyor.
örnegın yorumu yazdıktan sonra yorumunuz eklendı dıyor,yönlenırken sizteadı.com/.htm yazıyor halıyle 404 hatası verıyor.yardım edermısınız