Evet r10 üyeleri.
Script buldunuz ama ingilizcemi ? almancamı ?
Ve türkçeleştirmeye ayırdığınız para yokmu?
Sıkmayın canınızı gelin ben türkçeleştireyim . bundan daha kolayımı var ?
Mevzuya gelelim. yaz kampanyası olarak , bana gönderilen ilk 50 script türkleştirilerek
sahibine teslim ediyorum.
Evet yanlış duymadınız , ilk 50 script !
Bu kampanya sadece r10 için r10 üyeleri için !
Peki bu işlemi nasıl yapacağız ?
- İlk olarak bu yazı altından isteğinizi belirtiniz.
- Akcaenishost.com - Akcaenishost Groups 'a scripti upload ederek bana linki pm atınız. (gizlilik açısından)
- Upload Linkleri Gösterimi Kaldırılmıştır Script Teslim Edildiğinde Script Dosya Barındırma sitesinden kaldırılacaktır.
- gönderilen script incelenip 1 hafta içerisinde size türkleştirilmiş olarak dönecek.
- scriptlerde %100 türkçeleştirilecek diye bir garanti yok. | %90 türkçeleştirilir , %80 olur....
scriptden script ' e değişkenlik gösterir bu sayı.
İstekleri bekliyorum...
Kampanya
Başlangıç Tarihi : 12 Temmuz 2009 Pazar Saat : 04:50 Gündüz
Bitiş Tarihi : 17 Temmuz 2009 Pazar Saat : 17:30 Akşam
Türkçeleştirme kampanyası,Tamamen ücretsiz !
26
●1.668
- 12-07-2009, 04:51:11Üyeliği durduruldu
- 13-07-2009, 00:07:34Üyeliği durdurulduArkadaşlar Bu başlık altında scriptinin yüklendiğini bana bildirmeyen arkadaşların script türkçeleştirmeleri onaylanmamaktadır bilginize
- 13-07-2009, 13:02:13merhaba guzel bı düsünce tsk ler 2 adlı rar dosyasını yukledım pm ıle bıldırdım lınkı
- 13-07-2009, 15:50:07Üyeliği durdurulduBende böyle bir soruyu ne zaman soracaklar diye bekliyordum buyrun cvpyakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çevirmenlik hizmetimde var script paulaşıyorum paylaşım yapıyorum yorumlarım oluyor dedim birde yaptığım hizmetten milletide faydalandırayım ne olucak 60 70 TL için milletimi kırıcam + Yaz sezonuna girdiğimizden
dolayı + şu anda tatilde olmam tatilde olmamın yanı sıra burada boşta olmam beni sıkıntıya soktu hep kendimi oyalıyorum hemde vatandaşa hizmet sunmuş oluyorum
Bunda kendimi açıklayabildiysem ne mutlu bana - 13-07-2009, 21:42:52Üyeliği durdurulduMerhaba konyadizayn Gönderdiğiniz script onaylanmıştır Konuda geçerli olan süre içerisinde scriptiniz teslim edilecektir..konyadizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi çalışmalar. - 13-07-2009, 23:57:33Merhabalar kampanya icin tskler:
https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...tz-v1-0-a.html
Bu scripti benim icin degilde r10 icin cevirebilirmisiniz?
Olumlu yada olumsuz ve nezamana bitecegine dair bir cvp yazarsaniz memmun olurum