• 12-07-2009, 04:51:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Evet r10 üyeleri.
    Script buldunuz ama ingilizcemi ? almancamı ?
    Ve türkçeleştirmeye ayırdığınız para yokmu?
    Sıkmayın canınızı gelin ben türkçeleştireyim . bundan daha kolayımı var ?
    Mevzuya gelelim. yaz kampanyası olarak , bana gönderilen ilk 50 script türkleştirilerek
    sahibine teslim ediyorum.
    Evet yanlış duymadınız , ilk 50 script !
    Bu kampanya sadece r10 için r10 üyeleri için !
    Peki bu işlemi nasıl yapacağız ?
    - İlk olarak bu yazı altından isteğinizi belirtiniz.
    - Akcaenishost.com - Akcaenishost Groups 'a scripti upload ederek bana linki pm atınız. (gizlilik açısından)
    - Upload Linkleri Gösterimi Kaldırılmıştır Script Teslim Edildiğinde Script Dosya Barındırma sitesinden kaldırılacaktır.
    - gönderilen script incelenip 1 hafta içerisinde size türkleştirilmiş olarak dönecek.
    - scriptlerde %100 türkçeleştirilecek diye bir garanti yok. | %90 türkçeleştirilir , %80 olur....
    scriptden script ' e değişkenlik gösterir bu sayı.
    İstekleri bekliyorum...
    Kampanya
    Başlangıç Tarihi : 12 Temmuz 2009 Pazar Saat : 04:50 Gündüz
    Bitiş Tarihi : 17 Temmuz 2009 Pazar Saat : 17:30 Akşam
  • 13-07-2009, 00:07:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Bu başlık altında scriptinin yüklendiğini bana bildirmeyen arkadaşların script türkçeleştirmeleri onaylanmamaktadır bilginize
  • 13-07-2009, 11:19:24
    #3
    Üyeliği durduruldu
    güzel bir hizmet repliyorum
  • 13-07-2009, 13:02:13
    #4
    merhaba guzel bı düsünce tsk ler 2 adlı rar dosyasını yukledım pm ıle bıldırdım lınkı
  • 13-07-2009, 13:07:27
    #5
    Misafir
    Neden scripti upload ediyoruz ? Dil dosyasını upload etsek olmaz mı ?
    Ayrıca niçin ücretsiz türkçeleştirme yapacağım diyen birisine güvenip , scripti upload edeyim.

    Ayrıca aldığın trader'ların tamamı , kurallara uygun değil..
  • 13-07-2009, 15:50:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden scripti upload ediyoruz ? Dil dosyasını upload etsek olmaz mı ?
    Ayrıca niçin ücretsiz türkçeleştirme yapacağım diyen birisine güvenip , scripti upload edeyim.
    Ayrıca aldığın trader'ların tamamı , kurallara uygun değil..
    Bende böyle bir soruyu ne zaman soracaklar diye bekliyordum buyrun cvp
    Çevirmenlik hizmetimde var script paulaşıyorum paylaşım yapıyorum yorumlarım oluyor dedim birde yaptığım hizmetten milletide faydalandırayım ne olucak 60 70 TL için milletimi kırıcam + Yaz sezonuna girdiğimizden
    dolayı + şu anda tatilde olmam tatilde olmamın yanı sıra burada boşta olmam beni sıkıntıya soktu hep kendimi oyalıyorum hemde vatandaşa hizmet sunmuş oluyorum
    Bunda kendimi açıklayabildiysem ne mutlu bana
  • 13-07-2009, 21:42:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    konyadizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba guzel bı düsünce tsk ler 2 adlı rar dosyasını yukledım pm ıle bıldırdım lınkı
    Merhaba konyadizayn Gönderdiğiniz script onaylanmıştır Konuda geçerli olan süre içerisinde scriptiniz teslim edilecektir..
    iyi çalışmalar.
  • 13-07-2009, 21:51:55
    #8
    Verdiğiniz cevap sorunın yanıtı değil.

    Size neden sadece "dil dosyası" verilmiyor diye sorulmuş.

    Siz "bedava yapıyorum tatilde geldi hizmet olsun" demişsiniz. Bu mudur cevap?
  • 13-07-2009, 23:57:33
    #9
    Merhabalar kampanya icin tskler:

    https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...tz-v1-0-a.html

    Bu scripti benim icin degilde r10 icin cevirebilirmisiniz?

    Olumlu yada olumsuz ve nezamana bitecegine dair bir cvp yazarsaniz memmun olurum