Neden scripti upload ediyoruz ? Dil dosyasını upload etsek olmaz mı ?
Ayrıca niçin ücretsiz türkçeleştirme yapacağım diyen birisine güvenip , scripti upload edeyim.

Ayrıca aldığın trader'ların tamamı , kurallara uygun değil..