• 14-07-2009, 00:11:12
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Script linkini özel mesaj ile gönderdim dönüş yaparsanız sevinirim.

    Script gönderiliş tarihi : 14.07.2009
    Script Alış Tarihi : 21.07.2009

    bekliyorum teşekkürler.
  • 14-07-2009, 00:16:56
    #11
    ozel mesaj attim hocam
  • 14-07-2009, 03:38:46
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Cyrax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verdiğiniz cevap sorunın yanıtı değil.
    Size neden sadece "dil dosyası" verilmiyor diye sorulmuş.
    Siz "bedava yapıyorum tatilde geldi hizmet olsun" demişsiniz. Bu mudur cevap?
    Birincisi Sorgu sual sormak yerine Bi teşekkür etseniz ne olur anlamıyorum ben sizleri 250 ila 2500 Tl arasında değişen türkçeleştirme hizmetini ben size bedava sunuyorum..
    mavisfaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar kampanya icin tskler:
    https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...tz-v1-0-a.html
    Bu scripti benim icin degilde r10 icin cevirebilirmisiniz?
    Olumlu yada olumsuz ve nezamana bitecegine dair bir cvp yazarsaniz memmun olurum
    Tabikide Tükçeleştirmesi yapabilirim siparişlerii elimden çıkarayım scripti türkçe olarak paylaşırım
    Marlboro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Script linkini özel mesaj ile gönderdim dönüş yaparsanız sevinirim.
    Script gönderiliş tarihi : 14.07.2009
    Script Alış Tarihi : 21.07.2009
    bekliyorum teşekkürler.
    Script'iniz onaylanmıştır script'iniz sıraya alınmıştır..
    Zwolle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ozel mesaj attim hocam
    Scriptiniz onaylanmıştır
  • 14-07-2009, 04:01:27
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Marlboro´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
    Script linkini özel mesaj ile gönderdim dönüş yaparsanız sevinirim.
    Script gönderiliş tarihi : 14.07.2009
    Script Alış Tarihi : 21.07.2009
    bekliyorum teşekkürler.
    Alıntı
    iciftci2008 ´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
    Script'iniz onaylanmıştır script'iniz sıraya alınmıştır..
    teşekkür ediyorum beklemedeyim.
  • 14-07-2009, 10:39:49
    #14
    pm gönderdim tamam
  • 14-07-2009, 11:18:59
    #15
    iciftci2008 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birincisi Sorgu sual sormak yerine Bi teşekkür etseniz ne olur anlamıyorum ben sizleri 250 ila 2500 Tl arasında değişen türkçeleştirme hizmetini ben size bedava sunuyorum..
    Tabikide Tükçeleştirmesi yapabilirim siparişlerii elimden çıkarayım scripti türkçe olarak paylaşırım
    Script'iniz onaylanmıştır script'iniz sıraya alınmıştır..
    Scriptiniz onaylanmıştır
    hocam yogunsunuz sanirim ama ne zamana ceviri tamamlanir acaba
  • 14-07-2009, 13:04:43
    #16
    iciftci2008 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birincisi Sorgu sual sormak yerine Bi teşekkür etseniz ne olur anlamıyorum ben sizleri 250 ila 2500 Tl arasında değişen türkçeleştirme hizmetini ben size bedava sunuyorum..
    Hala bedava dan bahsediyorsun. Neden benim sorumu cevaplamaktan çekiniyorsun.
    2500tl mi?
    sen uçmuşsun epeyi. sana verilen scriptler ya ücretsiz yada değeri max 100tl lik. bunların çevirisi mi 2500tl?
    sorduğum soruyu cevapla istersen?
    ben sana çeviri yap demeyeceğim ama burada msj yazanların bir hafta sonra konu açmasından korkuyorum.
    neyse kolay gelsin.

    edit-

    birde terbiyesiz diye pm atıyorsun. neden cevap veremiyorsun?
  • 14-07-2009, 16:18:57
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Cyrax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala bedava dan bahsediyorsun. Neden benim sorumu cevaplamaktan çekiniyorsun.
    2500tl mi?
    sen uçmuşsun epeyi. sana verilen scriptler ya ücretsiz yada değeri max 100tl lik. bunların çevirisi mi 2500tl?
    sorduğum soruyu cevapla istersen?
    ben sana çeviri yap demeyeceğim ama burada msj yazanların bir hafta sonra konu açmasından korkuyorum.
    neyse kolay gelsin.
    edit-
    birde terbiyesiz diye pm atıyorsun. neden cevap veremiyorsun?
    Sen terbiyesizliğinle devam et kardeş..
    Biz vatandaşa destek için çabalıyoruz senin gibi çekemeyen edepsizler yorum yapıyor

    Arkadaşlar bu tebiyesizin özelini p.m. ledim tebiyesizliğiyle alakalı
    Utanmasa bana script hırsızı dicek bencil
    Birincisi terbiyesiz adam adamların gönderdiği scriptler piyasada olan scriptler dengesizlik yaratıp durma
    Aradaşlar kusura bakmayın konu kapanmıştır böyle edepsizlerin olduğu forumda birdaha paylaşım yapmam
    hoşçakalın
    Konu closed
  • 14-07-2009, 16:47:35
    #18
    ne oldu hocam iptal mi ceviriler? 1 kisiye kizdiginiz icin herkesi magdur etmeyin, herkesin cevirilere ihtiyaci var. acikca belirtin ki kimse bosa beklemesin?