iciftci2008 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birincisi Sorgu sual sormak yerine Bi teşekkür etseniz ne olur anlamıyorum ben sizleri 250 ila 2500 Tl arasında değişen türkçeleştirme hizmetini ben size bedava sunuyorum..
Hala bedava dan bahsediyorsun. Neden benim sorumu cevaplamaktan çekiniyorsun.
2500tl mi?
sen uçmuşsun epeyi. sana verilen scriptler ya ücretsiz yada değeri max 100tl lik. bunların çevirisi mi 2500tl?
sorduğum soruyu cevapla istersen?
ben sana çeviri yap demeyeceğim ama burada msj yazanların bir hafta sonra konu açmasından korkuyorum.
neyse kolay gelsin.

edit-

birde terbiyesiz diye pm atıyorsun. neden cevap veremiyorsun?