Cyrax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Verdiğiniz cevap sorunın yanıtı değil.
Size neden sadece "dil dosyası" verilmiyor diye sorulmuş.
Siz "bedava yapıyorum tatilde geldi hizmet olsun" demişsiniz. Bu mudur cevap?
Birincisi Sorgu sual sormak yerine Bi teşekkür etseniz ne olur anlamıyorum ben sizleri 250 ila 2500 Tl arasında değişen türkçeleştirme hizmetini ben size bedava sunuyorum..
mavisfaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar kampanya icin tskler:
https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...tz-v1-0-a.html
Bu scripti benim icin degilde r10 icin cevirebilirmisiniz?
Olumlu yada olumsuz ve nezamana bitecegine dair bir cvp yazarsaniz memmun olurum
Tabikide Tükçeleştirmesi yapabilirim siparişlerii elimden çıkarayım scripti türkçe olarak paylaşırım
Marlboro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Script linkini özel mesaj ile gönderdim dönüş yaparsanız sevinirim.
Script gönderiliş tarihi : 14.07.2009
Script Alış Tarihi : 21.07.2009
bekliyorum teşekkürler.
Script'iniz onaylanmıştır script'iniz sıraya alınmıştır..
Zwolle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ozel mesaj attim hocam
Scriptiniz onaylanmıştır