Türkçeleştirme kampanyası,Tamamen ücretsiz !
26
●1.668
- 14-07-2009, 17:15:55WTF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yapacaksa da yapmayacaksa da bu kadar insana bildirmesi lazim. cocuk oyuncagi mi bu olay? - 14-07-2009, 17:26:34Bazı arkadşların kıllanması normal benimde aklıma geldi.Zwolle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Scripti istemesi ayrı; çevrilcek dosyaları istemesi ayrı.
Yani sadece Lang Klasörünü gönderin yada dosyları değilde scipti demesi var olan Unic Proje planlarının üstüne konma hissi uyadırıyor.
Şimdi bu satırları ben yazıyorum cünki ilk başta yakoSin arkdaşımızın kıllanması "Neden scripti upload ediyoruz ? Dil dosyasını upload etsek olmaz mı ?" cevap vermemsi üstüne üstlük online oldugu halde PM cevap bile vermemesi olayın sahtekarlık oldugu şüphesini artırıyor
Neden 1 - Atıgım Pm'e cevap vermeden bilğilendirmeden bu alandan diğer kişilere cevap yetiştirmesi.
İkinci olarak ben textsave - Save your Text Files and Share Them on Twitter and other Micro Blogs Kaydetiğim dil dosyasıydı sanıyorumki arkadaşın ilğisi sadece Script ve Porje ile ilğiliydi.
Kusura bakmasın. Sen Cevap Vermedin. ilğilenmedin bu alan gelip diğer arakaşaımıza laf söylemeye erinmeden cevap yazdın ama yardım ederim ağma hizzmeti dediğin halde sana gönderilen PM cevap bile vermiyosan kusura bakma arkaşım bu forumda sana Güvenmiyorum!. - 14-07-2009, 18:03:55Arkadaşım haddini aşıyorsun, bak hala arkadaşım diyorum yerini bilmelisin.iciftci2008 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
NEDEN CEVAP VERMİYORSUN? - Tek sorun bu.
Çünkü adam akıllı bir cevabın yok. Bu soruyu geçiştirmeye çalıştın hep eğer cevap veremiyorsan ben bunda artniyet ararım.
Cevabını verip konuyu kapatabilirdin, ama sen ne yaptın?
-Yok ben gereksiz mesaj atıyormuşum
-Terbiyesizmişim, senin işine ne karışıyormuşum.
trade ne bakılırsa sana hiç güvenilmiyor, 5 ay önce gelmişsin.
ve şimdide işine sadık kalmıyorsun, yapmıyorum kardeşim diyorsun.
Bu mudur bende bulamadığın o terbiye? - 15-07-2009, 01:14:10Üyeliği durduruldugünahını almak istemem ancak forumda açtığı paylaşımlara bakarak şunları söyleyebilirim script bölümünde bir çok konu açmış yorumlarında script türkçeleştirmesi bana ait vs gibi yorumlar yaparak dowloand linkini vermişti şimdi ise alacağını aldı basit bir polemik yüzünden konuyu kapatma gereksinimi duydu elimde çok güzel bir script vardı türkçeleştirilmesi gereken ben arkadaşa pek güvenemedim açıkcası bir kaç sayfalık script buldum netten onu yolladım türkçeleştirseydı o zaman tebrik ederdim ama allahtan elimdeki script göndermemişim bu şekilde scriptleri toplıyıp forumlarda paylaşım yapan bir tarz sanırım neyse banlanmış zaten sadece bende çeviri istedim bi yanıltma yaptım o düştü ben düşmedim bunu bilmesini isterim