iciftci2008 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen terbiyesizliğinle devam et kardeş..
Biz vatandaşa destek için çabalıyoruz senin gibi çekemeyen edepsizler yorum yapıyor
Arkadaşlar bu tebiyesizin özelini p.m. ledim tebiyesizliğiyle alakalı
Utanmasa bana script hırsızı dicek bencil
Birincisi terbiyesiz adam adamların gönderdiği scriptler piyasada olan scriptler dengesizlik yaratıp durma
Aradaşlar kusura bakmayın konu kapanmıştır böyle edepsizlerin olduğu forumda birdaha paylaşım yapmam
hoşçakalın
Konu closed
Arkadaşım haddini aşıyorsun, bak hala arkadaşım diyorum yerini bilmelisin.

NEDEN CEVAP VERMİYORSUN? - Tek sorun bu.

Çünkü adam akıllı bir cevabın yok. Bu soruyu geçiştirmeye çalıştın hep eğer cevap veremiyorsan ben bunda artniyet ararım.

Cevabını verip konuyu kapatabilirdin, ama sen ne yaptın?
-Yok ben gereksiz mesaj atıyormuşum
-Terbiyesizmişim, senin işine ne karışıyormuşum.

trade ne bakılırsa sana hiç güvenilmiyor, 5 ay önce gelmişsin.
ve şimdide işine sadık kalmıyorsun, yapmıyorum kardeşim diyorsun.

Bu mudur bende bulamadığın o terbiye?