Zwolle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yapacaksa da yapmayacaksa da bu kadar insana bildirmesi lazim. cocuk oyuncagi mi bu olay?
Bazı arkadşların kıllanması normal benimde aklıma geldi.
Scripti istemesi ayrı; çevrilcek dosyaları istemesi ayrı.
Yani sadece Lang Klasörünü gönderin yada dosyları değilde scipti demesi var olan Unic Proje planlarının üstüne konma hissi uyadırıyor.
Şimdi bu satırları ben yazıyorum cünki ilk başta yakoSin arkdaşımızın kıllanması "Neden scripti upload ediyoruz ? Dil dosyasını upload etsek olmaz mı ?" cevap vermemsi üstüne üstlük online oldugu halde PM cevap bile vermemesi olayın sahtekarlık oldugu şüphesini artırıyor
Neden 1 - Atıgım Pm'e cevap vermeden bilğilendirmeden bu alandan diğer kişilere cevap yetiştirmesi.
İkinci olarak ben textsave - Save your Text Files and Share Them on Twitter and other Micro Blogs Kaydetiğim dil dosyasıydı sanıyorumki arkadaşın ilğisi sadece Script ve Porje ile ilğiliydi.
Kusura bakmasın. Sen Cevap Vermedin. ilğilenmedin bu alan gelip diğer arakaşaımıza laf söylemeye erinmeden cevap yazdın ama yardım ederim ağma hizzmeti dediğin halde sana gönderilen PM cevap bile vermiyosan kusura bakma arkaşım bu forumda sana Güvenmiyorum!.