günahını almak istemem ancak forumda açtığı paylaşımlara bakarak şunları söyleyebilirim script bölümünde bir çok konu açmış yorumlarında script türkçeleştirmesi bana ait vs gibi yorumlar yaparak dowloand linkini vermişti şimdi ise alacağını aldı basit bir polemik yüzünden konuyu kapatma gereksinimi duydu elimde çok güzel bir script vardı türkçeleştirilmesi gereken ben arkadaşa pek güvenemedim açıkcası bir kaç sayfalık script buldum netten onu yolladım türkçeleştirseydı o zaman tebrik ederdim ama allahtan elimdeki script göndermemişim bu şekilde scriptleri toplıyıp forumlarda paylaşım yapan bir tarz sanırım neyse banlanmış zaten sadece bende çeviri istedim bi yanıltma yaptım o düştü ben düşmedim bunu bilmesini isterim