Hala bedava dan bahsediyorsun. Neden benim sorumu cevaplamaktan çekiniyorsun.
2500tl mi?

sen uçmuşsun epeyi. sana verilen scriptler ya ücretsiz yada değeri max 100tl lik. bunların çevirisi mi 2500tl?
sorduğum soruyu cevapla istersen?
ben sana çeviri yap demeyeceğim ama burada msj yazanların bir hafta sonra konu açmasından korkuyorum.
neyse kolay gelsin.
edit-
birde terbiyesiz diye pm atıyorsun. neden cevap veremiyorsun?
Sen terbiyesizliğinle devam et kardeş..
Biz vatandaşa destek için çabalıyoruz senin gibi çekemeyen edepsizler yorum yapıyor
Arkadaşlar bu tebiyesizin özelini p.m. ledim tebiyesizliğiyle alakalı
Utanmasa bana script hırsızı dicek bencil
Birincisi terbiyesiz adam adamların gönderdiği scriptler piyasada olan scriptler dengesizlik yaratıp durma
Aradaşlar kusura bakmayın konu kapanmıştır böyle edepsizlerin olduğu forumda birdaha paylaşım yapmam
hoşçakalın
Konu closed