yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden scripti upload ediyoruz ? Dil dosyasını upload etsek olmaz mı ?
Ayrıca niçin ücretsiz türkçeleştirme yapacağım diyen birisine güvenip , scripti upload edeyim.
Ayrıca aldığın trader'ların tamamı , kurallara uygun değil..
Bende böyle bir soruyu ne zaman soracaklar diye bekliyordum buyrun cvp
Çevirmenlik hizmetimde var script paulaşıyorum paylaşım yapıyorum yorumlarım oluyor dedim birde yaptığım hizmetten milletide faydalandırayım ne olucak 60 70 TL için milletimi kırıcam + Yaz sezonuna girdiğimizden
dolayı + şu anda tatilde olmam tatilde olmamın yanı sıra burada boşta olmam beni sıkıntıya soktu hep kendimi oyalıyorum hemde vatandaşa hizmet sunmuş oluyorum
Bunda kendimi açıklayabildiysem ne mutlu bana