Merhabalar kampanya icin tskler:

https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...tz-v1-0-a.html

Bu scripti benim icin degilde r10 icin cevirebilirmisiniz?

Olumlu yada olumsuz ve nezamana bitecegine dair bir cvp yazarsaniz memmun olurum