posta koymakla olmuyor öyle icraat görelim yaşımın 12 oldugunu sanan bebe aslında 12 yaşındanda küçüktür benimle tartışmaya zamanı yoktur ama gelir benim konuma cevap yazar oda yetmiyormuş gibi iftira atar günde 320 üye çektim yemedi hiçbiriniz ama bekleyin daha bunlar neki siz devam edin böyle karalamaya egolarınız tatmin oluyorsa karalamaya devam ulaşamadıgınız cigere pis dersiniz
sen korkudan bir forum bile açamıyorsun ya millete siteyi kapattım deyip kandırdın 1 hafta sonra geri açtın çoklu kişilik bozulu görüyorum sende bir öyle bir böyle erkek adam bir kere kapatıyorum derse kapatır bir daha açmaz
sonra gel r10 da vaaz ver
Dmozda Rap Bölümüne Kim Bakıyor
26
●1.840
- 20-08-2008, 19:43:31ağzı olan konuşur felsefesi işte ne yapacaksın! Saldırmak için imkan mı buldun dal içeri! iftira, yalan, dolan, karalama; bunlarla uğraşmak insanın zoruna gider yahu.. kendine saygın olsa karalama yapmazsın boşyere kii senden saygı da beklemiyorum..
Zamanı yok arkadaşın, gelmiş yorum yazıyor çok komik bir durum! Ayrıca tutarsız şeyler, ispatla desen yok, zaman yok çünkü; değil mi?..
- 21-08-2008, 13:21:27Üyeliği durdurulduyalanın vergisi yok nasılsa ilkokulda türkçe dersini iyi dinlemiş vatandaş öylemimobilist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yalandan vergi alsalardı liste başını çekerdin heralde
illegalrap 19100 üye
rapkolik 3677 üye
sanalrap 30.000 üye
raptetek 68,390 üye
rapindir korkudan forum bile kuramadı küfür ediyorlar diye
en geç açılan site illegalrap en hızlı gelişen site illegalrap içinize batan neyse söyleyin çıkartırım sonra senden türkçe dersi alırım mobilist adlı vatandaş - 21-08-2008, 13:41:32Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.burda mobilist ve controlk haklılar.Resmen çalıyorsunuz
Geçen saniseronline.com diye bir site açmış tr01.
Gitmiş rodostonun kendi yaptığı temasını olduğu gibi çalmışsınız.Ayıp denen bi şey var be.Hiç mi utanma bilmezsiniz ?
HAtta rodostonun admini sizi ifşa etti ama siz nerde anlayacaksınız ?
Giriş Yap - 21-08-2008, 13:48:06Üyeliği durdurulduGeçen bir girdim başka bir siteyi klonlamıştı.KenaNeoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hepimiz acemilik yollarından geçtik. Bir şeyler araklaması da normal olabilir ancak burada önemli olan bu şekilde Dmoz'un kapısından bile geçemeyiciğidir ve tartışılan konu da budur.
- 21-08-2008, 13:57:17Bi şeyleri alsa iyi de tamamını çalmış bunlar.Bu kadarına oha denilir artıkmobilist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-08-2008, 14:01:09Üyeliği durduruldubu tema benim ben yaptım dedim mi ben başkasına kurdurdum siteyi zaten orda oldugunu bilsem zaten kullandırmazdımKenaNeoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şuanda dmoz konusunu konuşuyormuşuz devam edelim ozaman benim site dmoza eklenmesede olur bu saatten sonra konuda zaten eski başka cevap yazmıcam siz haklısınız herzaman karalamaya devam
- 21-08-2008, 14:06:04Hala kıvırıyorsun.Nerde başkasına kurdurdun.Basbaya çaldınız işte.Verdiğim konuya bakta hakkınızda neler söylenmiş görün.CRonaldo7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-08-2008, 14:29:32Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Pr ile üye sayısıyla hit le dmoza girilmiyo bunu öğrenin sonra çemkirin.
yalandan vergi alsalardı liste başını çekerdin heralde