• 20-08-2008, 19:28:47
    #19
    Üyeliği durduruldu
    posta koymakla olmuyor öyle icraat görelim yaşımın 12 oldugunu sanan bebe aslında 12 yaşındanda küçüktür benimle tartışmaya zamanı yoktur ama gelir benim konuma cevap yazar oda yetmiyormuş gibi iftira atar günde 320 üye çektim yemedi hiçbiriniz ama bekleyin daha bunlar neki siz devam edin böyle karalamaya egolarınız tatmin oluyorsa karalamaya devam ulaşamadıgınız cigere pis dersiniz
    sen korkudan bir forum bile açamıyorsun ya millete siteyi kapattım deyip kandırdın 1 hafta sonra geri açtın çoklu kişilik bozulu görüyorum sende bir öyle bir böyle erkek adam bir kere kapatıyorum derse kapatır bir daha açmaz
    sonra gel r10 da vaaz ver
  • 20-08-2008, 19:43:31
    #20
    ağzı olan konuşur felsefesi işte ne yapacaksın! Saldırmak için imkan mı buldun dal içeri! iftira, yalan, dolan, karalama; bunlarla uğraşmak insanın zoruna gider yahu.. kendine saygın olsa karalama yapmazsın boşyere kii senden saygı da beklemiyorum..

    Zamanı yok arkadaşın, gelmiş yorum yazıyor çok komik bir durum! Ayrıca tutarsız şeyler, ispatla desen yok, zaman yok çünkü; değil mi?..
  • 21-08-2008, 13:21:27
    #21
    Üyeliği durduruldu
    mobilist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşça değil ama düşünceleriyle çocuk olanlar var. Banlandıkça yeni üyelik alıyorlar. Resmen kopya siteyle Dmoz'a başvurmuş. Açıklama düzgün de değildir başkasına yazdırmadılarsa. Çünkü ilkokulda Türkçe derslerini pek iyi dinlememişler; yazılarından belli oluyor. Çocuğa sen çocuksun dersen bozulur tabi. 153 "rep"in var -1 verse ne yazar.
    yalanın vergisi yok nasılsa ilkokulda türkçe dersini iyi dinlemiş vatandaş öylemi yalandan vergi alsalardı liste başını çekerdin heralde
    illegalrap 19100 üye
    rapkolik 3677 üye
    sanalrap 30.000 üye
    raptetek 68,390 üye
    rapindir korkudan forum bile kuramadı küfür ediyorlar diye
    en geç açılan site illegalrap en hızlı gelişen site illegalrap içinize batan neyse söyleyin çıkartırım sonra senden türkçe dersi alırım mobilist adlı vatandaş
  • 21-08-2008, 13:41:32
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    burda mobilist ve controlk haklılar.Resmen çalıyorsunuz
    Geçen saniseronline.com diye bir site açmış tr01.
    Gitmiş rodostonun kendi yaptığı temasını olduğu gibi çalmışsınız.Ayıp denen bi şey var be.Hiç mi utanma bilmezsiniz ?
    HAtta rodostonun admini sizi ifşa etti ama siz nerde anlayacaksınız ?
    Giriş Yap
  • 21-08-2008, 13:48:06
    #23
    Üyeliği durduruldu
    KenaNeoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burda mobilist ve controlk haklılar.Resmen çalıyorsunuz
    Geçen saniseronline.com diye bir site açmış tr01.
    Gitmiş rodostonun kendi yaptığı temasını olduğu gibi çalmışsınız.Ayıp denen bi şey var be.Hiç mi utanma bilmezsiniz ?
    HAtta rodostonun admini sizi ifşa etti ama siz nerde anlayacaksınız ?
    Giriş Yap
    Geçen bir girdim başka bir siteyi klonlamıştı. Hepimiz acemilik yollarından geçtik. Bir şeyler araklaması da normal olabilir ancak burada önemli olan bu şekilde Dmoz'un kapısından bile geçemeyiciğidir ve tartışılan konu da budur.
  • 21-08-2008, 13:57:17
    #24
    mobilist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen bir girdim başka bir siteyi klonlamıştı. Hepimiz acemilik yollarından geçtik. Bir şeyler araklaması da normal olabilir ancak burada önemli olan bu şekilde Dmoz'un kapısından bile geçemeyiciğidir ve tartışılan konu da budur.
    Bi şeyleri alsa iyi de tamamını çalmış bunlar.Bu kadarına oha denilir artık
  • 21-08-2008, 14:01:09
    #25
    Üyeliği durduruldu
    KenaNeoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burda mobilist ve controlk haklılar.Resmen çalıyorsunuz
    Geçen saniseronline.com diye bir site açmış tr01.
    Gitmiş rodostonun kendi yaptığı temasını olduğu gibi çalmışsınız.Ayıp denen bi şey var be.Hiç mi utanma bilmezsiniz ?
    HAtta rodostonun admini sizi ifşa etti ama siz nerde anlayacaksınız ?
    Giriş Yap
    bu tema benim ben yaptım dedim mi ben başkasına kurdurdum siteyi zaten orda oldugunu bilsem zaten kullandırmazdım
    şuanda dmoz konusunu konuşuyormuşuz devam edelim ozaman benim site dmoza eklenmesede olur bu saatten sonra konuda zaten eski başka cevap yazmıcam siz haklısınız herzaman karalamaya devam
  • 21-08-2008, 14:06:04
    #26
    CRonaldo7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu tema benim ben yaptım dedim mi ben başkasına kurdurdum siteyi zaten orda oldugunu bilsem zaten kullandırmazdım
    şuanda dmoz konusunu konuşuyormuşuz devam edelim ozaman benim site dmoza eklenmesede olur bu saatten sonra konuda zaten eski başka cevap yazmıcam siz haklısınız herzaman karalamaya devam
    Hala kıvırıyorsun.Nerde başkasına kurdurdun.Basbaya çaldınız işte.Verdiğim konuya bakta hakkınızda neler söylenmiş görün.
  • 25-08-2008, 14:29:32
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pr ile üye sayısıyla hit le dmoza girilmiyo bunu öğrenin sonra çemkirin.