posta koymakla olmuyor öyle icraat görelim yaşımın 12 oldugunu sanan bebe aslında 12 yaşındanda küçüktür benimle tartışmaya zamanı yoktur ama gelir benim konuma cevap yazar oda yetmiyormuş gibi iftira atar günde 320 üye çektim yemedi hiçbiriniz ama bekleyin daha bunlar neki siz devam edin böyle karalamaya egolarınız tatmin oluyorsa karalamaya devam ulaşamadıgınız cigere pis dersiniz
sen korkudan bir forum bile açamıyorsun ya millete siteyi kapattım deyip kandırdın 1 hafta sonra geri açtın çoklu kişilik bozulu görüyorum sende bir öyle bir böyle erkek adam bir kere kapatıyorum derse kapatır bir daha açmaz
sonra gel r10 da vaaz ver