CRonaldo7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu tema benim ben yaptım dedim mi ben başkasına kurdurdum siteyi zaten orda oldugunu bilsem zaten kullandırmazdım
şuanda dmoz konusunu konuşuyormuşuz devam edelim ozaman benim site dmoza eklenmesede olur bu saatten sonra konuda zaten eski başka cevap yazmıcam siz haklısınız herzaman karalamaya devam
Hala kıvırıyorsun.Nerde başkasına kurdurdun.Basbaya çaldınız işte.Verdiğim konuya bakta hakkınızda neler söylenmiş görün.