burda mobilist ve controlk haklılar.Resmen çalıyorsunuz
Geçen saniseronline.com diye bir site açmış tr01.
Gitmiş rodostonun kendi yaptığı temasını olduğu gibi çalmışsınız.Ayıp denen bi şey var be.Hiç mi utanma bilmezsiniz ?
HAtta rodostonun admini sizi ifşa etti ama siz nerde anlayacaksınız ?
Giriş Yap
bu tema benim ben yaptım dedim mi ben başkasına kurdurdum siteyi zaten orda oldugunu bilsem zaten kullandırmazdım
şuanda dmoz konusunu konuşuyormuşuz devam edelim ozaman benim site dmoza eklenmesede olur bu saatten sonra konuda zaten eski başka cevap yazmıcam siz haklısınız herzaman karalamaya devam