mobilist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen bir girdim başka bir siteyi klonlamıştı. Hepimiz acemilik yollarından geçtik. Bir şeyler araklaması da normal olabilir ancak burada önemli olan bu şekilde Dmoz'un kapısından bile geçemeyiciğidir ve tartışılan konu da budur.
Bi şeyleri alsa iyi de tamamını çalmış bunlar.Bu kadarına oha denilir artık