KenaNeoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
burda mobilist ve controlk haklılar.Resmen çalıyorsunuz
Geçen saniseronline.com diye bir site açmış tr01.
Gitmiş rodostonun kendi yaptığı temasını olduğu gibi çalmışsınız.Ayıp denen bi şey var be.Hiç mi utanma bilmezsiniz ?
HAtta rodostonun admini sizi ifşa etti ama siz nerde anlayacaksınız ?
Giriş Yap
Geçen bir girdim başka bir siteyi klonlamıştı. Hepimiz acemilik yollarından geçtik. Bir şeyler araklaması da normal olabilir ancak burada önemli olan bu şekilde Dmoz'un kapısından bile geçemeyiciğidir ve tartışılan konu da budur.