• 16-07-2008, 16:39:14
    #10
    Üyeliği durduruldu
    rap bölümüne bakan bir bayan mail attım yine cevap gelmedi şimdiye eklensem pr 4 olurdu belkide adaletsiz dmoz:S
  • 16-07-2008, 18:22:06
    #11
    Rap bölümüne alakasız birini vermişlerdir kesin..
  • 17-07-2008, 20:04:29
    #12
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    tr01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rap bölümüne bakan bir bayan mail attım yine cevap gelmedi şimdiye eklensem pr 4 olurdu belkide adaletsiz dmoz:S
    arkadas bayan dedi eminim oda cezacıdır sagoyu seven destekleyen siteleri kabul etmior ne bilim ya yanlıs düsünmek istemior insan ama gelde yanlıs düsünme simdi günlük 20k hiti olan siteyi eklemezlerse ben ne edimki daha
  • 19-07-2008, 15:41:47
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Gazikentli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadas bayan dedi eminim oda cezacıdır sagoyu seven destekleyen siteleri kabul etmior ne bilim ya yanlıs düsünmek istemior insan ama gelde yanlıs düsünme simdi günlük 20k hiti olan siteyi eklemezlerse ben ne edimki daha
    aynen öyle veya hiç bakmıyor sallamıyor ......:@
  • 19-07-2008, 22:36:59
    #14
    sansar dinliyordur belki
  • 19-07-2008, 22:51:26
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Miliotta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sansar dinliyordur belki
    sansar da fena sayılmaz
  • 28-07-2008, 13:57:26
    #16
    Üyeliği durduruldu
    CRonaldo7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trke Rap * iLLegaLRap.Com hocam pr 1 siteler bile kayıtlı ben yokum pr 2 benim için çok önemli yardım ederseniz sevinirim teşekkürler
    Sürekli sağdan soldan bir şeyler topluyorsun. Şu anda siten başka bir sitenin kopyası olmuş. Bunu sen de çok iyi biliyorsun. Bu kafayla dmoz'a eklenme değil dmoz'un yanından bile geçme bence. Kaç kez başvuru yaptın ve açıklama metinlerinde ne yazdın öğrenebilir miyim?


    CRonaldo ve tr01 aynı kişi mi?
  • 20-08-2008, 19:07:14
    #17
    çal,çırp sonra dmoz a gircem dmoz a gircem diye yırtın,24 saat sonra karşılıgını vercem o repin,bu arada üstteki arkadaşın dediği gibi aynı kişi bunlar.
  • 20-08-2008, 19:24:03
    #18
    CRonaldo7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tr01 arkadaşım siteyi beraber açtık o banlanmış bir konu yüzünden
    çalıp çırptıgımı idda ediyorsun hani elinde kanıt klavye delikanlıgı yapma karşlıgını verecekmişallah mısın olum sen napacan bana
    12 yaşındaki cocuğun hareket ve tavırları bunlar,Yaradanın,ismini olur olmaz saçma yazılarının içine katma bu da bana senden bir tavsiye,seninle tartışacak zamanım yok.