• 24-11-2013, 18:41:59
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu site için bütçeniz nedir öğrenebilir miyim mümkünse
  • 24-11-2013, 19:31:51
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar konuyu cevap verdiğniz için teşekkür ederim ama ben kendim yaptım teşekkürler.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:31:51 -->-> Daha önceki mesaj 19:29:34 --

    aliarbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kusura bakmayın ama insanların emeklerimi siz oldurmussunuz. Tasarım ve kodlamayi 400 liraya yapacağıma inşaata gider amelelik yaparım daha iyi. Kimsenin emeği bu kadar değersiz degil, olamaz.


    HTC EVO 3D X515m cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    bu arkadaşıma vericek cevabımsa şu olur yazılımcı oldun diye afedersin ama bi b... olmadın yani bence önce insan olmalısın sen kimsin ki inşaatte amelelik yapanları hor görerek örnek veriyosun işine gelmiyosa yapmazsın bu kadar basit insanları hor göremezsin bu lafım ağır gelmiş olabilir sana ve bu foruma ama degil iki satır yazılım bilmek dünyalarıda bilsen hiç kimseyi küçümseyemezsin..Ameleymiş sen neysin pardon ?
  • 24-11-2013, 19:32:30
    #12
    Üyeliği durduruldu
    http://www.sincapmarket.com/sincap_insert.php

    Karsım yazıyor ayda editle istersen
  • 24-11-2013, 19:51:34
    #13
    selcukdalaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar konuyu cevap verdiğniz için teşekkür ederim ama ben kendim yaptım teşekkürler.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:31:51 -->-> Daha önceki mesaj 19:29:34 --




    bu arkadaşıma vericek cevabımsa şu olur yazılımcı oldun diye afedersin ama bi b... olmadın yani bence önce insan olmalısın sen kimsin ki inşaatte amelelik yapanları hor görerek örnek veriyosun işine gelmiyosa yapmazsın bu kadar basit insanları hor göremezsin bu lafım ağır gelmiş olabilir sana ve bu foruma ama degil iki satır yazılım bilmek dünyalarıda bilsen hiç kimseyi küçümseyemezsin..Ameleymiş sen neysin pardon ?
    Kimseyi küçümsediğim ya da hor gördüğüm yok. İnşaat amelesinden kastım vasıf gerektirmeyen ve düşük maaşlı işlerdir. Bu illa amelelik olmak zorunda da değil. Bu tarz işler için zihin gücü ya da birikim gerekmez, yalnızca beden gücüyle çalışılır. Çalıştığın sürece para alırsın.
    Yazılımda ilerlemek için bu platformdaki insanlar yıllarını veriyor. Bir şeyler öğrenebilmek için çoğu zaman masraf ediyor. Beden gücünden çok zihin gücü kullanılıyor ve beraberinde baş ağrısı ve uykusuzluk geliyor.
    Hali vakti yerinde olan bir insan; bilgi birikimine ve eğitime ihtiyaç duymadan bir inşaatta çalışabilir. Ama yazılımcı olmak o kadar kolay değil. Her emeğin bir karşılığı vardır. Ve küreselleşen dünyada zihin gücünü kullanan insanlar beden gücünü kullananlardan daha çok para kazanır. Herkes emeğine ve birikimine göre para kazanır.

    Siz ise insanların emeklerini küçümseyerek şaka gibi fiyatlara iş yaptırmaya çalışıyorsunuz. Bana attığınız bir mesaj :
    Alıntı
    kardeş bu işi tasaırm ve kodlamasıyla sıfırdan 400 liraya yapan var sen fiyatını söyle
    Demekki daha düşük ücrete yapan birisini arıyorsunuz. 400 liraya yapan biri olmasına rağmen pahalı diyip kendiniz yaptıysanız demekki 400 lirayı bile bu iş için çok görüyorsunuz.

    Çok şükür sağlığım sıhhatim yerinde. Sizin gibi emeğe saygısı ve piyasa bilgisi olmayan bir müşteriye iş yapacağıma gider bi inşaatta çalışırım daha çok para kazanırım.

    Resmen 250-300 liraya tasarım+kodlama işi yaptırmaya çalışıyorsunuz. O fiyata yapsak bile sanki milyonlarca dolar harcamışsınız gibi şurası olmamış cart olmuş curt olmuş diyip insanın asabını bozarsınız.

    Sizin gibi birinin bu kadar seçkin bi platformda olmaması gerek.
  • 24-11-2013, 22:34:06
    #14
    Gerçekçi olalım şimdi kimse o siteye 400 lira demez. 400 diyen adam dahi demiyorum çocuk o işi layikiyle yapamayacaktır veya yaptığı işin farkında olmayan ve bolca boş vakti olup da kendisine hiç acımayan birisidir.

    Yalan söylemeyelim lütfen, 400 lira kimse dememiştir size, o sitenin sadece tasarımı 400 liradan çok eder ki içeriği bol, özelliği çok bir yazılıma sahip görünüyor. Piyasayla oynamak veya insanları kandırmak amacıyla kafanızdan fiyat üretmeyin. Yalan söylenince böyle polemiğe yol açıyor işte.

    Polemik istemiyorsanız verilen fiyatı beğenmiyorsanız, teşekkürler deyip geçersiniz, ve yolunuza bakarsınız, burada yaygara çıkartıp ona buna laf yetiştirmek ne kadar adamlık ki siz milletin ne olduğuna yorum yapıyorsunuz ?

    İnsan kendisi yapabiliyorsa zaten yapar ve FİYATINI TAHMİNEN BİLİR. Siz bu işi yapmanıza rağmen BU SİTEYE 400 LİRADAN AZ FİYAT mı biçiyorsunuz ?

    Konu madem ameleden açıldı, amacınız sadece kendinize bir AMELE bulmak, birilerini kullanmaktır, kafanızdaki şey budur bu konuyu açarken. Eğer öyle değil ise Siz bu işi bırakın zaten yazık o fiyatlara böyle siteler yapıp kendinizi bir hiç uğruna yormayın düzgün bir işe girin 1 ay çalışıp bundan çok para kazanıyorsunuz zaten.
  • 24-11-2013, 23:23:54
    #15
    selcukdalaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar konuyu cevap verdiğniz için teşekkür ederim ama ben kendim yaptım teşekkürler.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:31:51 -->-> Daha önceki mesaj 19:29:34 --




    bu arkadaşıma vericek cevabımsa şu olur yazılımcı oldun diye afedersin ama bi b...
    Yine yazmayım dedim, burdaki hiç bi meslektaşım için böyle bişey kullanamazsın; affedilecek bişey değil söylediğin, "ama bi b.." bu nasıl bi tabir'dir.
  • 25-11-2013, 01:08:07
    #16
    Aspffice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine yazmayım dedim, burdaki hiç bi meslektaşım için böyle bişey kullanamazsın; affedilecek bişey değil söylediğin, "ama bi b.." bu nasıl bi tabir'dir.
    Hocam birakin bosverin kendi dunyasinda yasasin

    HTC EVO 3D X515m cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 25-11-2013, 22:24:03
    #17
    gülüyorum size başka bişe deil kolay gelsin üstadlar profesyonel dahi yazılımcılar mümkünse yazmayın ve konuyu kirletmeyin herkese hak ettigi fiyatı veririm işinize gelmiyosa yaptırmazsınız buna ticaret denir..yorumlarınızı kendinize saklayın..
  • 25-11-2013, 23:05:01
    #18
    selcukdalaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gülüyorum size başka bişe deil kolay gelsin üstadlar profesyonel dahi yazılımcılar mümkünse yazmayın ve konuyu kirletmeyin herkese hak ettigi fiyatı veririm işinize gelmiyosa yaptırmazsınız buna ticaret denir..yorumlarınızı kendinize saklayın..

    Selçuk Bey Uslubünüz çok yanlış, Siz emeğimizin karşılığını veremezsiniz sadece bütçenizi söylersiniz, biz ederini söyleriz.. Bunada laf edemezsiniz yaptırmazsınız olur biter. Burda kimse ben dahiyim demedi.. İnsanlarla dalga geçer gibi konuşmak yerine kardeşim ben 400'den daha fazla veremem dersiniz ona göre fiyat verin dersiniz biter..

    Komşunun oğlu Aliye 100 liraya yaptırırsınız.