Arkadaşlar konuyu cevap verdiğniz için teşekkür ederim ama ben kendim yaptım teşekkürler.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:31:51 -->-> Daha önceki mesaj 19:29:34 --

aliarbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kusura bakmayın ama insanların emeklerimi siz oldurmussunuz. Tasarım ve kodlamayi 400 liraya yapacağıma inşaata gider amelelik yaparım daha iyi. Kimsenin emeği bu kadar değersiz degil, olamaz.


HTC EVO 3D X515m cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

bu arkadaşıma vericek cevabımsa şu olur yazılımcı oldun diye afedersin ama bi b... olmadın yani bence önce insan olmalısın sen kimsin ki inşaatte amelelik yapanları hor görerek örnek veriyosun işine gelmiyosa yapmazsın bu kadar basit insanları hor göremezsin bu lafım ağır gelmiş olabilir sana ve bu foruma ama degil iki satır yazılım bilmek dünyalarıda bilsen hiç kimseyi küçümseyemezsin..Ameleymiş sen neysin pardon ?