selcukdalaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gülüyorum size başka bişe deil kolay gelsin üstadlar profesyonel dahi yazılımcılar mümkünse yazmayın ve konuyu kirletmeyin herkese hak ettigi fiyatı veririm işinize gelmiyosa yaptırmazsınız buna ticaret denir..yorumlarınızı kendinize saklayın..

Selçuk Bey Uslubünüz çok yanlış, Siz emeğimizin karşılığını veremezsiniz sadece bütçenizi söylersiniz, biz ederini söyleriz.. Bunada laf edemezsiniz yaptırmazsınız olur biter. Burda kimse ben dahiyim demedi.. İnsanlarla dalga geçer gibi konuşmak yerine kardeşim ben 400'den daha fazla veremem dersiniz ona göre fiyat verin dersiniz biter..

Komşunun oğlu Aliye 100 liraya yaptırırsınız.