• 22-11-2013, 01:05:02
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar Kurumsal bir marketin web sayfasını istiyorum..örnek olarak hatta birerbir aynısını istedim bir örnek sayfa verim sadece renklerinde oynama yapabiliriz.http://www.sincapmarket.com örnek sitemiz bu tasarım ve kodlamasını yapıcak arkadaşlar fiyat teklifi verebilirse sevinirim ellerinde daha iyi bir tasarım varsa oda olur ?
  • 22-11-2013, 04:14:32
    #2
    selcukdalaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar Kurumsal bir marketin web sayfasını istiyorum..örnek olarak hatta birerbir aynısını istedim bir örnek sayfa verim sadece renklerinde oynama yapabiliriz.http://www.sincapmarket.com örnek sitemiz bu tasarım ve kodlamasını yapıcak arkadaşlar fiyat teklifi verebilirse sevinirim ellerinde daha iyi bir tasarım varsa oda olur ?

    Özel Mesaj olarak dönüş yaptım.
  • 22-11-2013, 18:24:01
    #3
    dönüş yapan arkadaşlar fiyat konusunda uçmasalar daha iyi olacak..abartmayın fiyatları arkadaşlar bende yapıyorum ama zamanım yok o yüzden yaptırmak istedim.
  • 22-11-2013, 18:55:22
    #4
    PM gönderdim.
  • 22-11-2013, 19:28:21
    #5
    Üyeliği durduruldu
    özel mesaj gönderdim.
  • 24-11-2013, 02:40:50
    #6
    Teşekkür ederim..konu kapanmıştır..BUrdaki arkadaşlar fiyat konusunda baya uçmuşlar en iyisi oturup kendimin yapması zamansızlıktan buraya başvurdum ama zaman yaratcaz artık teşekkürler..
  • 24-11-2013, 06:02:38
    #7
    selcukdalaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim..konu kapanmıştır..BUrdaki arkadaşlar fiyat konusunda baya uçmuşlar en iyisi oturup kendimin yapması zamansızlıktan buraya başvurdum ama zaman yaratcaz artık teşekkürler..
    Hocam kusura bakmayın ama insanların emeklerimi siz oldurmussunuz. Tasarım ve kodlamayi 400 liraya yapacağıma inşaata gider amelelik yaparım daha iyi. Kimsenin emeği bu kadar değersiz degil, olamaz.


    HTC EVO 3D X515m cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 24-11-2013, 06:43:48
    #8
    Tasarımı tasarımcı bir arkadaşa yaptırıp kodlamasını yapabilirim ancak fiyat sizin gözünüzde yine uçuk gözükebilir. Teklif vermeye çekindim.
  • 24-11-2013, 16:11:00
    #9
    Ben dün yazdım geri sildim, dayanamadım yine, 2010'da 3 sene ara verdim askeri personeldim o 3 senelik arada istifa ettim geldim, 500 liraya paket halinde sattığım sistemleri arkadaşlar 50 100 liraya açık lisanslı satınca baktım piyasa ölmüş, 250 liraya kodlama yapar olduk, tasarımda dahil. Arkadaşın bence suçu yok diğer yazılımcı arkadaşlar piyasayı öldürmüşler, 40 liraya script satılırmı ya. benim verdiğim fiyatta normaldi arkadaşa şu piyasaya göre bile 600'ün üstündeydi yinede.. dünde bi arkadaş geldi bişey istedi 250 lira dedim ohoo dedi 45 lira dedi r10'dan bir arkadaş ama beğenmedim dedi. siz düşünün artık.