Market Sitesi İstiyorum..
21
●1.068
- 22-11-2013, 01:05:02Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhaba arkadaşlar Kurumsal bir marketin web sayfasını istiyorum..örnek olarak hatta birerbir aynısını istedim bir örnek sayfa verim sadece renklerinde oynama yapabiliriz.http://www.sincapmarket.com örnek sitemiz bu tasarım ve kodlamasını yapıcak arkadaşlar fiyat teklifi verebilirse sevinirim ellerinde daha iyi bir tasarım varsa oda olur ?
- 22-11-2013, 04:14:32selcukdalaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özel Mesaj olarak dönüş yaptım. - 22-11-2013, 18:24:01dönüş yapan arkadaşlar fiyat konusunda uçmasalar daha iyi olacak..abartmayın fiyatları arkadaşlar bende yapıyorum ama zamanım yok o yüzden yaptırmak istedim.
- 24-11-2013, 02:40:50Teşekkür ederim..konu kapanmıştır..BUrdaki arkadaşlar fiyat konusunda baya uçmuşlar en iyisi oturup kendimin yapması zamansızlıktan buraya başvurdum ama zaman yaratcaz artık teşekkürler..
- 24-11-2013, 06:02:38Hocam kusura bakmayın ama insanların emeklerimi siz oldurmussunuz. Tasarım ve kodlamayi 400 liraya yapacağıma inşaata gider amelelik yaparım daha iyi. Kimsenin emeği bu kadar değersiz degil, olamaz.selcukdalaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
HTC EVO 3D X515m cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 24-11-2013, 16:11:00Ben dün yazdım geri sildim, dayanamadım yine, 2010'da 3 sene ara verdim askeri personeldim o 3 senelik arada istifa ettim geldim, 500 liraya paket halinde sattığım sistemleri arkadaşlar 50 100 liraya açık lisanslı satınca baktım piyasa ölmüş, 250 liraya kodlama yapar olduk, tasarımda dahil. Arkadaşın bence suçu yok diğer yazılımcı arkadaşlar piyasayı öldürmüşler, 40 liraya script satılırmı ya. benim verdiğim fiyatta normaldi arkadaşa şu piyasaya göre bile 600'ün üstündeydi yinede.. dünde bi arkadaş geldi bişey istedi 250 lira dedim ohoo dedi 45 lira dedi r10'dan bir arkadaş ama beğenmedim dedi. siz düşünün artık.