Ben dün yazdım geri sildim, dayanamadım yine, 2010'da 3 sene ara verdim askeri personeldim o 3 senelik arada istifa ettim geldim, 500 liraya paket halinde sattığım sistemleri arkadaşlar 50 100 liraya açık lisanslı satınca baktım piyasa ölmüş, 250 liraya kodlama yapar olduk, tasarımda dahil. Arkadaşın bence suçu yok diğer yazılımcı arkadaşlar piyasayı öldürmüşler, 40 liraya script satılırmı ya. benim verdiğim fiyatta normaldi arkadaşa şu piyasaya göre bile 600'ün üstündeydi yinede.. dünde bi arkadaş geldi bişey istedi 250 lira dedim ohoo dedi 45 lira dedi r10'dan bir arkadaş ama beğenmedim dedi. siz düşünün artık.