Teşekkür ederim..konu kapanmıştır..BUrdaki arkadaşlar fiyat konusunda baya uçmuşlar en iyisi oturup kendimin yapması zamansızlıktan buraya başvurdum ama zaman yaratcaz artık teşekkürler..
Hocam kusura bakmayın ama insanların emeklerimi siz oldurmussunuz. Tasarım ve kodlamayi 400 liraya yapacağıma inşaata gider amelelik yaparım daha iyi. Kimsenin emeği bu kadar değersiz degil, olamaz.
HTC EVO 3D X515m cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi