Aspffice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yine yazmayım dedim, burdaki hiç bi meslektaşım için böyle bişey kullanamazsın; affedilecek bişey değil söylediğin, "ama bi b.." bu nasıl bi tabir'dir.
Hocam birakin bosverin kendi dunyasinda yasasin

HTC EVO 3D X515m cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi