Arkadaşlar konuyu cevap verdiğniz için teşekkür ederim ama ben kendim yaptım teşekkürler.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:31:51 -->-> Daha önceki mesaj 19:29:34 --
bu arkadaşıma vericek cevabımsa şu olur yazılımcı oldun diye afedersin ama bi b...
Yine yazmayım dedim, burdaki hiç bi meslektaşım için böyle bişey kullanamazsın; affedilecek bişey değil söylediğin,
"ama bi b.." bu nasıl bi tabir'dir.