selcukdalaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar konuyu cevap verdiğniz için teşekkür ederim ama ben kendim yaptım teşekkürler.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:31:51 -->-> Daha önceki mesaj 19:29:34 --




bu arkadaşıma vericek cevabımsa şu olur yazılımcı oldun diye afedersin ama bi b...
Yine yazmayım dedim, burdaki hiç bi meslektaşım için böyle bişey kullanamazsın; affedilecek bişey değil söylediğin, "ama bi b.." bu nasıl bi tabir'dir.