Alış: Akşam tt olmamız lazım...
10
●457
- 09-12-2017, 16:48:20Kadro 4c li çalışanlara geldi... diğerleri yine aynı maaş aynı şartlarla devam işleri iki dudak arasında kovuldun demeleri yeter.syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2017, 16:51:46Yok ya taşeronların hepsi geçecek işte. Aradan taşeron çıkacak direk devlete bağlı olacaksınız diye biliyorum. Maaş iyileştirmesinide sonradan yapacaklarmış. Hatta bakanın dediğine göre yılda 52 gün de tazminat mı ne verecekmiş.selcukdal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2017, 16:55:04belediyeler taşeronda kalıyor diğer 900 bin taşeron geçiyor ama onunda 450 bini 4c esas kadro diğerleri süresiz sözleşmeli olarak geçiyor. akşam işte cumhurbaşkanına isteklerimizi bildireceğiz tt olmamız o yüzden lazımsyf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2017, 16:57:32Hocam belediyelerde geçiyor eminmisiniz bakan bizzat açıkladı bende dinledim. 450 bin kamudan 400 binde belediyelerden geçecek dedi. Süresiz sözleşme olsun o bile taşerondan iyidir. Sonuçta devlet ile anlaşıyorsun. Bizim kurumdada kaçtane sözleşmeli var yıllardır sorunsuz çalışıyorlar.selcukdal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2017, 16:58:53belediyelerde belediye kendi firmasını kuracak iyi okuyun isterseniz o firma üzerinden çalışacak çalışanlar.syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2017, 17:17:15Hocam ben dinlediğimi söyledim, dedğiniz konu hakkında bir bilğim yok. Bakanın bu konu hakkında açıklamaları nerede acaba atabilir misiniz?selcukdal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıklamalarda tüm kamu dedi. Zaten eğer bazı kamuları alıp bazılarını almassa dava açılır kazanırlar merak etmeyin ki öyle bir şey olmaz. Tüm kamu çalışanlarını almak zorundalar. Ya hepsi yada hiç biri olur bu tür çalışmalarda.xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle