• 09-12-2017, 15:38:52
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar taşerona kadro konusunda akşam twit etkinliği var tag bildirsem akşam hayrına tt yapacak olan varmı. para yok hayır işi eğer ben yaparım diyen varsa mesaj atsın
  • 09-12-2017, 16:46:03
    #2
    selcukdal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar taşerona kadro konusunda akşam twit etkinliği var tag bildirsem akşam hayrına tt yapacak olan varmı. para yok hayır işi eğer ben yaparım diyen varsa mesaj atsın
    Kadro gelmedi mi?
  • 09-12-2017, 16:48:20
    #3
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kadro gelmedi mi?
    Kadro 4c li çalışanlara geldi... diğerleri yine aynı maaş aynı şartlarla devam işleri iki dudak arasında kovuldun demeleri yeter.
  • 09-12-2017, 16:51:46
    #4
    selcukdal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kadro 4c li çalışanlara geldi... diğerleri yine aynı maaş aynı şartlarla devam işleri iki dudak arasında kovuldun demeleri yeter.
    Yok ya taşeronların hepsi geçecek işte. Aradan taşeron çıkacak direk devlete bağlı olacaksınız diye biliyorum. Maaş iyileştirmesinide sonradan yapacaklarmış. Hatta bakanın dediğine göre yılda 52 gün de tazminat mı ne verecekmiş.
  • 09-12-2017, 16:55:04
    #5
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok ya taşeronların hepsi geçecek işte. Aradan taşeron çıkacak direk devlete bağlı olacaksınız diye biliyorum. Maaş iyileştirmesinide sonradan yapacaklarmış. Hatta bakanın dediğine göre yılda 52 gün de tazminat mı ne verecekmiş.
    belediyeler taşeronda kalıyor diğer 900 bin taşeron geçiyor ama onunda 450 bini 4c esas kadro diğerleri süresiz sözleşmeli olarak geçiyor. akşam işte cumhurbaşkanına isteklerimizi bildireceğiz tt olmamız o yüzden lazım
  • 09-12-2017, 16:57:32
    #6
    selcukdal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    belediyeler taşeronda kalıyor diğer 900 bin taşeron geçiyor ama onunda 450 bini 4c esas kadro diğerleri süresiz sözleşmeli olarak geçiyor. akşam işte cumhurbaşkanına isteklerimizi bildireceğiz tt olmamız o yüzden lazım
    Hocam belediyelerde geçiyor eminmisiniz bakan bizzat açıkladı bende dinledim. 450 bin kamudan 400 binde belediyelerden geçecek dedi. Süresiz sözleşme olsun o bile taşerondan iyidir. Sonuçta devlet ile anlaşıyorsun. Bizim kurumdada kaçtane sözleşmeli var yıllardır sorunsuz çalışıyorlar.
  • 09-12-2017, 16:58:53
    #7
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam belediyelerde geçiyor eminmisiniz bakan bizzat açıkladı bende dinledim. 450 bin kamudan 400 binde belediyelerden geçecek dedi. Süresiz sözleşme olsun o bile taşerondan iyidir. Sonuçta devlet ile anlaşıyorsun. Bizim kurumdada kaçtane sözleşmeli var yıllardır sorunsuz çalışıyorlar.
    belediyelerde belediye kendi firmasını kuracak iyi okuyun isterseniz o firma üzerinden çalışacak çalışanlar.
  • 09-12-2017, 17:08:47
    #8
    Daha hangi kurumların geçeceği net belli değil. Hiç bir kurumun garantisi yok.
  • 09-12-2017, 17:17:15
    #9
    selcukdal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    belediyelerde belediye kendi firmasını kuracak iyi okuyun isterseniz o firma üzerinden çalışacak çalışanlar.
    Hocam ben dinlediğimi söyledim, dedğiniz konu hakkında bir bilğim yok. Bakanın bu konu hakkında açıklamaları nerede acaba atabilir misiniz?

    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha hangi kurumların geçeceği net belli değil. Hiç bir kurumun garantisi yok.
    Açıklamalarda tüm kamu dedi. Zaten eğer bazı kamuları alıp bazılarını almassa dava açılır kazanırlar merak etmeyin ki öyle bir şey olmaz. Tüm kamu çalışanlarını almak zorundalar. Ya hepsi yada hiç biri olur bu tür çalışmalarda.