selcukdal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
belediyeler taşeronda kalıyor diğer 900 bin taşeron geçiyor ama onunda 450 bini 4c esas kadro diğerleri süresiz sözleşmeli olarak geçiyor. akşam işte cumhurbaşkanına isteklerimizi bildireceğiz tt olmamız o yüzden lazım
Hocam belediyelerde geçiyor eminmisiniz bakan bizzat açıkladı bende dinledim. 450 bin kamudan 400 binde belediyelerden geçecek dedi. Süresiz sözleşme olsun o bile taşerondan iyidir. Sonuçta devlet ile anlaşıyorsun. Bizim kurumdada kaçtane sözleşmeli var yıllardır sorunsuz çalışıyorlar.