selcukdal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kadro 4c li çalışanlara geldi... diğerleri yine aynı maaş aynı şartlarla devam işleri iki dudak arasında kovuldun demeleri yeter.
Yok ya taşeronların hepsi geçecek işte. Aradan taşeron çıkacak direk devlete bağlı olacaksınız diye biliyorum. Maaş iyileştirmesinide sonradan yapacaklarmış. Hatta bakanın dediğine göre yılda 52 gün de tazminat mı ne verecekmiş.