Hocam belediyelerde geçiyor eminmisiniz bakan bizzat açıkladı bende dinledim. 450 bin kamudan 400 binde belediyelerden geçecek dedi. Süresiz sözleşme olsun o bile taşerondan iyidir. Sonuçta devlet ile anlaşıyorsun. Bizim kurumdada kaçtane sözleşmeli var yıllardır sorunsuz çalışıyorlar.
belediyelerde belediye kendi firmasını kuracak iyi okuyun isterseniz o firma üzerinden çalışacak çalışanlar.