syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kadro gelmedi mi?
Kadro 4c li çalışanlara geldi... diğerleri yine aynı maaş aynı şartlarla devam işleri iki dudak arasında kovuldun demeleri yeter.