selcukdal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
belediyelerde belediye kendi firmasını kuracak iyi okuyun isterseniz o firma üzerinden çalışacak çalışanlar.
Hocam ben dinlediğimi söyledim, dedğiniz konu hakkında bir bilğim yok. Bakanın bu konu hakkında açıklamaları nerede acaba atabilir misiniz?

xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha hangi kurumların geçeceği net belli değil. Hiç bir kurumun garantisi yok.
Açıklamalarda tüm kamu dedi. Zaten eğer bazı kamuları alıp bazılarını almassa dava açılır kazanırlar merak etmeyin ki öyle bir şey olmaz. Tüm kamu çalışanlarını almak zorundalar. Ya hepsi yada hiç biri olur bu tür çalışmalarda.