syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok ya taşeronların hepsi geçecek işte. Aradan taşeron çıkacak direk devlete bağlı olacaksınız diye biliyorum. Maaş iyileştirmesinide sonradan yapacaklarmış. Hatta bakanın dediğine göre yılda 52 gün de tazminat mı ne verecekmiş.
belediyeler taşeronda kalıyor diğer 900 bin taşeron geçiyor ama onunda 450 bini 4c esas kadro diğerleri süresiz sözleşmeli olarak geçiyor. akşam işte cumhurbaşkanına isteklerimizi bildireceğiz tt olmamız o yüzden lazım