• 25-03-2021, 10:37:54
    #10
    WhNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim 8 aylık deneyimim sonucu monster ile ilgili tek sorunum, klavyede ki yazıların silinmesi, haricinde çok memnunum.
    Bende de ctrl tuşunda birazcık silinme oldu, aslında cihazların ömür boyu garantisi var. Üzerine düşerseniz tamirini yaparlar diye düşünüyorum
  • 25-03-2021, 10:40:18
    #11
    Fan sorunu hariç iyi genel olarak.
  • 25-03-2021, 10:40:39
    #12
    Sağlıklı tercih! Hayırlı olsun hocam
  • 25-03-2021, 10:41:41
    #13
    blackmamba24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fan sorunu hariç iyi genel olarak.
    Bazen biraz fazla sesi çıkıyor ama iş için kullandığım için çok takılmıyorum. Dizi film izlendiğinde fazla sesi çıkmıyor.
  • 25-03-2021, 10:43:29
    #14
    night_walker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen biraz fazla sesi çıkıyor ama iş için kullandığım için çok takılmıyorum. Dizi film izlendiğinde fazla sesi çıkmıyor.
    Valla benimki susmuyor hiç Oda olmasa 10/10 dicem diyemiyorum
  • 25-03-2021, 10:44:57
    #15
    blackmamba24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla benimki susmuyor hiç Oda olmasa 10/10 dicem diyemiyorum
    Hocam fan modunu sürekli turboda kullanıyorsanız ondan olabilir. Ben turboya sadece yoğun cpu işlemleri sırasında kullanıyorum
  • 25-03-2021, 10:47:54
    #16
    Bende monster kullanıcısıyım, tek şikayetim touchpad, hayatımda gördüğüm en kötü touchpad.
    genel olarak memnunum ama
  • 25-03-2021, 11:25:36
    #17
    mustaizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende monster kullanıcısıyım, tek şikayetim touchpad, hayatımda gördüğüm en kötü touchpad.
    genel olarak memnunum ama
    Modelden modele değişiyor maalesef. Tulpar 14.1.2 var bende. Klavye ve touchpad rezil ötesi..

    Ayrıca cihazların çinli bir firmadan logosu değiştirilerek getirildiğini öğrendiğimde çok şaşırmıştım
  • 25-03-2021, 11:30:54
    #18
    Bende yakın zamanda alacağım ama mac ile monster arasındayım hangisini önerirsiniz