WhNet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Teşekkürler Monster
30
●720
- 25-03-2021, 10:37:54Bende de ctrl tuşunda birazcık silinme oldu, aslında cihazların ömür boyu garantisi var. Üzerine düşerseniz tamirini yaparlar diye düşünüyorum
- 25-03-2021, 10:41:41Bazen biraz fazla sesi çıkıyorblackmamba24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama iş için kullandığım için çok takılmıyorum. Dizi film izlendiğinde fazla sesi çıkmıyor.
- 25-03-2021, 10:43:29Valla benimki susmuyor hiçnight_walker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oda olmasa 10/10 dicem diyemiyorum
- 25-03-2021, 10:44:57Hocam fan modunu sürekli turboda kullanıyorsanız ondan olabilir. Ben turboya sadece yoğun cpu işlemleri sırasında kullanıyorumblackmamba24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-03-2021, 11:25:36Modelden modele değişiyor maalesef. Tulpar 14.1.2 var bende. Klavye ve touchpad rezil ötesi..mustaizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca cihazların çinli bir firmadan logosu değiştirilerek getirildiğini öğrendiğimde çok şaşırmıştım
- 25-03-2021, 11:30:54Bende yakın zamanda alacağım ama mac ile monster arasındayım hangisini önerirsiniz
ama iş için kullandığım için çok takılmıyorum. Dizi film izlendiğinde fazla sesi çıkmıyor.